PowerCo introduirà una nova tecnologia de producció de cel·les en la gigafactoria de Sagunt
La companya explica que aquesta tecnologia busca augmentar “significativament” l’eficiència i sostenibilitat de les bateries
PowerCo ES, filial del grup Volkswagen, estudia introduir un procés de fabricació "completament nou" en les plantes de producció de cel·les de bateria a Europa i Amèrica del Nord, inclosa la futura gigafactoria que construirà a Sagunt (Camp de Morvedre), que busca augmentar “significativament” l’eficiència i sostenibilitat.
La filial de bateries té com a objectiu industrialitzar el procediment conegut com a dry coating o recobriment en sec. Aquesta tecnologia permet una disminució en el consum d'energia del voltant del 30% i "les proves internes ja n'han demostrat l'èxit", ha assegurat la companyia en un comunicat.
El responsable de Tecnologia del grup Volkswagen i president de la Junta de Supervisió de PowerCo, Thomas Schmall, ha assegurat que, amb tecnologies com la de dry coating, l'empresa compta "amb els coneixements necessaris i els experts adequats per a portar la producció de cel·les a un nou nivell i oferir importants avantatges de costos als seus clients". "El nostre objectiu és establir una producció industrial de bateries sostenibles i assequibles", ha destacat.
En paraules del CEO de PowerCo, Frank Blome: "El que la cel·la d'estat sòlid és per al producte, el recobriment en sec ho és per a la producció: un vertader canvi de joc. Si s'escala amb èxit, ens donarà una posició única en el mercat i avantatges competitius definitius".
Més llegit
-
Dos associacions de víctimes de la dana i artistes valencians alcen la veu en “Lladres de sobretaula”
-
Un laboratori de Madrid analitza les restes del cadàver localitzat a Manises que podria correspondre a un desaparegut en la dana
-
L'Audiència de València ordena que declare com a testimoni la periodista que va dinar amb Mazón el 29-O
-
Congestió a l'A-31 i l'A-70 a Petrer i Fontcalent per dos accidents de trànsit
-
Arriba Benjamin
-
L'ADN confirma que el cos trobat a Manises és el de Javier, un dels tres desapareguts de la dana