El port de Castelló rep el primer gran creuer de luxe en dos anys
Els 750 passatgers que hi viatgen a bord, de diferents parts del món, han pagat vora 15.000 euros per cada passatge
El port de Castelló de la Plana ha rebut aquest dilluns, a primera hora del matí, el Seven Seas Splendor. Es tracta d'un creuer de luxe de 224 metres d'eslora amb 750 passatgers que venen de diferents parts del món, la majoria de l'altre costat de l'Atlàntic. Durant l'estada visitaran diferents pobles i ciutats.
És el primer que arriba en els últims dos anys amb un gran volum de passatgers i s'espera que tinga una repercussió econòmica per als municipis que visitaran. Molts parlen amb entusiasme als micròfons d'À Punt amb accent americà: provenen de Florida o Califòrnia, però també n'hi ha d'altres del Canadà, Mèxic o Austràlia.
Segons ha indicat Susana Soria, gerent de la Fundació Port Castelló, cada passatge costa mínim 15.000 euros. Per a Rubén Ibáñez, president de l'autoritat portuària, es tracta d'una gran oportunitat perquè aquests pobles i ciutats siguen conegudes arreu del món.
En arribar al port, una vintena d'autobusos els esperava per a visitar diferents punts d'interés, com Morella, València o Vilafamés.
Entre els visitants hi ha bones expectatives, amb ganes de conéixer la nostra terra. Altres, concretament, han optat per una visita al nucli urbà de la ciutat de Castelló de la Plana. De fet, els han obert el campanar per a acollir la visita.
Aquest és el primer dels onze creuers que està previst que arriben al Port de Castelló entre el 2024 i el 2025.
Més llegit
-
Troben mort el jove desaparegut que es banyava al riu Xúquer
-
Investiguen la sostracció d’un bebé a l’Hospital de Gandia a mans del pare
-
Un accident en el 'bypass' a Godella genera més de dèsset quilòmetres de retenció en plena hora punta
-
Investiguen la presumpta agressió sexual a una menor trans de 17 anys després de ser intoxicada amb droga alfa a València
-
L'Aemet rebaixa l'avís al litoral sud de València, però no descarta que Xàtiva supere els 43 °C per tercer dia consecutiu
-
Tanquen al bany la platja de les Fonts d'Alcossebre per contaminació microbiològica