Peníscola sancionarà els compradors del top manta amb multes que arriben a 1.500 euros
Fins ara la policia només multava els venedors ambulants no autoritzats.
Peníscola fa un pas més per a lluitar contra la venda ambulant il·legal i des d'ara multarà també els compradors que adquirisquen productes en el top manta. Les sancions poden arribar a 750 euros i, en el cas dels reincidents, els poden posar multes que apleguen a 1.500 euros.
Per a advertir els compradors de les conseqüències que pot tindre adquirir productes del top manta, l'Ajuntament ja ha instal·lat pals informatius al llarg del passeig marítim i la platja Nord. També han destinat diversos agents per a controlar la zona. Rafa Suescun, regidor de Comerç de Peníscola, ha explicat que l'Ajuntament ha intentat actuar "dins de la llei i amb la major efectivitat possible" en un context de descontentament del comerç local.
La imatge del top manta ja és habitual arreu del nostre territori, però a l'estiu s'incrementa en els llocs d'afluència turística. Encara que aquest fenomen és il·legal, les autoritats no tenen un criteri únic per a combatre'l.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions