El nou Ford Mondeo híbrid es fabricarà a la factoria d'Almussafes
La companyia ha presentat el nou model al saló de Brussel·les i espera que represente fins al 50% de les vendes.
Ford ha presentat al Saló de l'Automòbil de Brussel·les el nou Mondeo, amb nous detalls de disseny exterior i interior i que tindrà, per primera vegada, una variant familiar híbrida, que també es fabricarà a la factoria de la companyia a Almussafes. Una notícia positiva per a la factoria valenciana en un moment en què l'empresa ha anunciat que vol retallar costos a Europa i ha començat per la retallada de llocs de treball a les factories d'Alemanya i el Regne Unit.
El vicepresident de Màrqueting, Vendes i Servei de Ford Europa, Roelant de Waard, espera que el nou Mondeo híbrid represente fins al 50% de les vendes. “Combina els avantatges d'un motor de gasolina amb baixes emissions de diòxid de carboni (CO2)”, ha afirmat Roelant de Waard.
Acoblat a la planta de fabricació de Ford a Almussafes, l'empresa nord-americana ha venut més de 250.000 unitats del Mondeo a Europa des que va llançar la quarta generació del model el 2015.
Més llegit
-
El govern espanyol aprova els decrets de vivenda i busca la convalidació per la Diputació Permanent
-
Absolts cinc hòmens acusats d'agredir sexualment una dona en un xalet de Cullera
-
Moren dos persones jóvens ofegades en una platja de Guardamar del Segura
-
Les tempestes no s'han acabat
-
Absolts els activistes de Greenpeace acusats de desordes públics en 2021 al port de Sagunt
-
El Nobel de Medicina és per a Deisseroth, Hegemann i Nagel per desenvolupar l’optogenètica
Més vist
-
05.10.2026 | Panorama | Envellir sense residències, automedicació i Sagunt líder industrial i tecnològic
-
L'herència invisible | El Comerç
-
05.10.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
06.10.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
05.10.2026 | Informatiu nit
-
04.10.2026 | CIRCUITO VALENCIANO DE NOVILLADAS VILLENA