MULTIMÈDIA | L’ampliació del port de València: el complicat equilibri entre creixement econòmic i sostenibilitat
El pla urbanístic està pendent de sentència, mentre l’Autoritat Portuària planeja unes obres que implicarien la creació de més de 44.000 llocs de treball.
L’antiga platja de Natzaret va desaparéixer fa ja 34 anys, engolida per l’ampliació del port de València. Són dècades de polèmica marcades pel complicat equilibri entre creixement econòmic i sostenibilitat, l’ampliació de les relacions comercials a l’estranger i la protecció del territori.
El pla urbanístic per a ampliar el port està en mans dels tribunals i pendent de sentència, però continua el seu curs amb la promesa de crear més de 44.000 llocs de treball. La lluita entre l’Autoritat Portuària i plataformes ecologistes com Horta és Futur, No a la ZAL no cessa. Ara, està damunt la taula la creació d’una nova macroterminal. En el següent reportatge multimèdia pots trobar les claus:
Més llegit
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
-
El Sindicat d'Estudiants de València denuncia l'assalt de la seua seu pel regidor de Vox Juanma Badenas