Mercadona dona 25.100 tones de productes de primera necessitat en 2022, un 22% més
Els productes s'han repartit en 550 menjadors socials, 60 bancs d'aliments i altres entitats benèfiques amb les quals col·labora a Espanya i a Portugal
Mercadona ha donat 25.100 tones de productes de primera necessitat en 2022, un 22% més que l'any anterior, a més de 550 menjadors socials i 60 bancs d'aliments i altres entitats benèfiques amb les quals col·labora a Espanya i a Portugal.
La companyia ha destacat les més de 839 tones d'aliments, un 33% més que en 2021, donades a les nou entitats i associacions benèfiques amb les quals treballa a la província de València.
Així mateix, ha recordat que els clients han col·laborat en diferents iniciatives solidàries. Entre elles, la participació en la gran recollida d'aliments organitzada per la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments (Fesbal), en la qual gràcies a la solidaritat dels clients i a un 10% del total donat que Mercadona va sumar a aquesta iniciativa solidària es van aconseguir més de 3,5 milions d'euros.
Aquesta quantitat es va transformar al llarg de 2023 en més de 2.300 tones de productes de primera necessitat per als usuaris dels diferents bancs d'aliments participants.
En aquest sentit, ha incidit en el fet que un dels compromisos que Mercadona manté amb la societat és compartir "part de quant rep d'ella".
Així mateix, Mercadona col·labora amb 32 fundacions i centres ocupacionals en la decoració de les seues botigues amb murals, elaborats per més de 1.000 persones amb discapacitat intel·lectual.
Una altra línia estratègica d'aquest pla és la sostenibilitat. Mercadona, juntament amb els seus proveïdors treballa en l'estratègia 6.25 per a assolir en 2025 un triple objectiu: reduir un 25% de plàstic, que tots els envasos d'aquest material siguen reciclables, i reciclar tots els residus plàstics.
Més llegit
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Ponts fins a quatre vegades més llargs: la dana obliga a redissenyar-los
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Comencen els talls de trànsit nocturns per la rehabilitació de la pista de Silla
-
Calor generalitzada i avís taronja per màximes de 40 graus al litoral i l'interior sud de València
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
Més vist
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
Últimes operacions per a convertir un barco en vivenda turística a la platja de Sueca (III)
-
29.06.2025 | Informatiu nit
-
29.06.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
Adeu a La Fonteta