Marina d'Or entra en una nova etapa amb la seua adquisició per Magic Costa Blanca
L'objectiu de l'operació és donar un nou impuls al complex turístic, obert al final dels anys 90
El consistori d'Orpesa celebra la nova fase en la història de Marina d'Or, després que s'haja conegut la compra per part de la cadena hotelera Magic Costa Blanca. L'objectiu de l'operació seria donar un nou impuls a un complex turístic que va obrir les portes al final dels anys 90 i va entrar en declivi només deu anys més tard.
"El balneari més important d'Europa s'està construint a Orpesa", així es va presentar en l'any 2002 el recinte. Després dels hotels, Marina d'Or continuava creixent amb el balneari, parcs aquàtics, i milers d'apartaments turístics. Estreles nacionals i internacionals promocionaven el ressort de la mà de l'empresari català Jesús Ger.
Marina d'Or havia calat fondo en el turista espanyol quan va esclatar la bambolla immobiliària i començava el declivi del ressort. L'any 2019 passava a mans del fons d'inversió Farallón i després va arribar la pandèmia. Ara, arriba a mans valencianes. Magic Costa Blanca és una de les empreses hoteleres més importants de la Comunitat Valenciana, com la descriu Mayte García, secretària general d'Hosbec: "Sempre ha marcat innovació i nou producte turístic a la Comunitat Valenciana".
També destaca el seu impacte l'alcaldessa d'Orpesa, Araceli de Moya, per a qui és un motor econòmic indiscutible no només per a la ciutat: "Si el complex va avant, també va avant el municipi per l'oferta laboral que cada any ofereix. Els demanaria que allargaren la temporada tot el que pogueren".
Amb una plantilla de 500 treballadors, 300 apartaments i 5.000 places hoteleres, el sector confia que l'anomenada "ciutat de vacances" torne a ser un referent turístic per a la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco