La llum baixa de 200 euros i marca el preu més baix des d'abans de la guerra
El preu no passarà dels 100 euros aquest divendres entre les 13:00 i les 18:00 i marcarà el mínim entre les 15:00 i les 17:00, quan costarà set euros per megavat hora
El preu mitjà de l'electricitat en el mercat majorista baixarà aquest divendres un 27,98% respecte al d'aquest dijous, i se situarà en 154,7 euros per megavat hora (€/MWh), la seua mitjana més baixa des del passat 20 de febrer, abans de l'inici de la invasió d'Ucraïna.
Aquesta xifra estarà per davall de la barrera dels 200 €/MWh per primera vegada des que es va iniciar la invasió d'Ucraïna per part de Rússia, el dia 24 de febrer.
Per trams horaris, el preu no passarà dels 100 euros entre les 13:00 i les 18:00 i marcarà el seu mínim entre les 15:00 i les 17:00, quan costarà set euros. El valor més alt es registrarà entre les 21:00 i les 22:00 (252,08 €/MWh).
Més llegit
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i endarrerits als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert