L'euríbor encadena la sisena caiguda i se situa en el 2,94%
Això suposa en termes reals una rebaixa de 105 euros al mes per a les hipoteques que es revisen a l'octubre
Una bona notícia per als que tinguen una hipoteca vinculada a l'euríbor, perquè este índex de referència per a la gran majoria de préstecs s'abarateix i acabarà el mes en el 2,94%. El nou descens de l'indicador al setembre propiciarà una altra rebaixa en les quotes de les hipoteques, ja que fa un any la taxa mitjana va arribar al 4,149%.
Una baixada que notaran només les hipoteques de tipus variable, que són la majoria. Això suposa en termes reals que la hipoteca mitjana amb revisió anual baixe uns 105 euros cada mes. Més de 1.200 euros en un any. Així, l'euríbor a dotze mesos, l'indicador més usat a Espanya per a calcular les hipoteques variables, encadenarà al setembre la seua sisena caiguda consecutiva.
La baixada de l'euríbor al setembre és la segona major de l'any, per davall del 3,166% d'agost, i descendeix a un mínim no vist des de novembre de 2022 després de la segona baixada dels tipus d'interés oficials del Banc Central Europeu (BCE).
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions