L’Ajuntament de València preveu que Rita Barberá siga alcaldessa honorària i done nom al pont de les Flors al setembre
Catalá ha assegurat que estan a l’espera que arribe l'expedient corresponent abans de passar al ple d’aquest mes
L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha assenyalat aquest divendres que en el ple ordinari de setembre de l'ajuntament, l'exprimera edil de la ciutat pel Partit Popular, Rita Barberà, serà nomenada alcaldessa honorària i el pont de les Flors rebrà el seu nom si l'expedient corresponent està acabat. "És una de les qüestions que abordarem si pot ser en el ple d’aquest mes. Si està l'expedient culminat, per descomptat que ho farem", ha assegurat.
Catalá s'ha pronunciat així després de la visita que ha fet a les obres del Palau de la Música, on ha anunciat que el gran auditori valencià tornarà a obrir les portes amb sengles concerts els dies 5 d'octubre (reservat a abonats i amics del palau) i 6 d'octubre (obert al públic i gratuït).
El consistori va precisar que el nomenament d'alcaldessa honorària s’inclourà juntament amb la resta d’honors i distincions de la ciutat per a l’any 2023. Per a l’alcaldessa, María José Catalá, això era un “compromís que assumírem en el seu dia, que ja plantejàrem en el consistori quan governava l’esquerra, que no ho va voler aprovar”.
L’alcaldessa ha ressaltat que "no és una qüestió de voluntat política" sinó "qüestió que l'expedient estiga culminat" i es puga portar avant. "Per nosaltres sí", ha precisat.
Més llegit
-
L'Aemet amplia fins a la mitjanit l'avís roig per pluges torrencials al litoral sud de València
-
L'avís per fortes pluges deixa sense classe a més de 115.000 alumnes de València i Castelló
-
Una jove de 14 anys resulta ferida després que l'ha atropellat un tramvia a València
-
Troben un cadàver en estat avançat de descomposició a la platja del Dosser de Cullera
-
València coneixerà esta vesprada les noves falleres majors: l’esperada telefonada de l’alcaldessa comença el nou cicle faller
-
Un conductor sorprés per la tempesta en l’AP-7 a Tarragona: “Va ser una autèntica bogeria”