Inauguren a Villena la megabateria més gran d'Europa per a autoconsum industrial
La instal·lació a la tèxtil TexAthenea ve acompanyada d'accions de substitució de calderes i màquines de gas per sistemes elèctrics eficients per a aprofitar al màxim el sol
L'empresa Cubierta Solar ha inaugurat aquest dimarts la megabateria per a autoconsum de l'empresa tèxtil TexAthenea de Villena, una instal·lació que emmagatzema dos megavats hora (MWh), té la potència d'un megavat i és una de les més grans d'Europa.
Aquesta instal·lació ve acompanyada d'accions de substitució de calderes i màquines de gas per sistemes elèctrics eficients per a electrificar i aprofitar al màxim possible el sol com a motor de la producció i descarbonització de la indústria, ha explicat l'empresa alacantina.
La signatura ha assegurat que aquesta és la "megabateria més gran d'Europa" per a autoconsum industrial i que "suposa una revolució quant a sostenibilitat i independència energètica, a més d'obrir camí a la descarbonització".
L'acte ha comptat amb un centenar d'empresaris i representants institucionals i sectorials.
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Sueca - Literat Azorín guanya el ninot indultat de les Falles 2026
-
Espartero - Ramón y Cajal, millor falla infantil de la Secció Especial
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?