Hisenda autoritza operacions de deute de mil milions d'euros a la Comunitat Valenciana
El govern espanyol també ha donat llum verd a Andalusia, Madrid, Navarra i el País Basc perquè puguen atendre necessitats de liquiditat.
El govern espanyol ha autoritzat la Comunitat Valenciana a efectuar operacions de deute a llarg termini per un import màxim de 1.000 milions d'euros.
El Ministeri d'Hisenda també dona llum verd a altres quatre comunitats autònomes perquè emeten pagarés i deute públic, formalitzen préstecs a llarg termini per a cobrir venciments de deute, refinançar préstecs i atendre necessitats de tresoreria i liquiditat per un valor que supera els 7.000 milions d'euros.
Les autonomies autoritzades per l'executiu, a més de la nostra, són Andalusia (360,6 milions), Madrid (500 milions a curt termini i 4.173 milions a llarg termini), el País Basc (851,6 milions), Navarra (311,1 milions).
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Quatre dies més de calor
-
L’empresariat valencià denuncia la polarització política en la Nit de l'Economia Valenciana
-
La Cambra de València alerta que calen 133.000 vivendes noves fins al 2030 a la província