El govern espanyol aprova ajudes per 455 milions d’euros per a impulsar les pimes
Maroto ha indicat que es tracta d'un paquet per a eliminar "traves en el creixement” de les empreses.
El Consell de Ministres aprovarà aquest divendres un paquet de mesures per un import total de 455,5 milions d'euros per a impulsar el creixement i la internacionalització de les pimes, segons ha anunciat la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto.
De l'import total de la bateria d'ajudes anuals que llançarà l’executiu espanyol, 95,8 milions d'euros correspondran a una línia de l'empresa pública Enisa per a acompanyar l'emprenedor de base tecnològica. Altres 50 milions d'euros seran amb càrrec al Fons per a la Internacionalització de l'Empresa (Fiem) i el major import, 307 milions d'euros, es destinarà a un programa d'ajudes d'eficiència energètica.
Maroto ha indicat que es tracta d'un paquet per a eliminar "traves en el creixement, la internacionalització de les empreses i afavorir l'augment de les empreses", amb una aposta també per la sostenibilitat.
La titular de Comerç ha afirmat que en aquest marc estratègic també es recollirà el compromís d'abordar la morositat que pateixen les empreses, després que no donara temps d’aprovar en el Congrés la llei sobre la matèria.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen el cotxe d'un dels detinguts pel tiroteig a Alzira en què va morir un home
-
La Diputació de València anuncia el tancament del Teatre Principal per danys estructurals
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Detenen a Alcoi set persones per explotació sexual a dones i alliberen cinc víctimes
Més vist
Més escoltat
-
21.09.2026 | Veritats provisionals amb Juli Peretó
-
21.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
21.09.2026 | «Ahlam»: el teatre posa veu als somnis de les dones refugiades palestines
-
18.09.2026 | Tastem CV | Les coques de la Safor
-
22.09.2026 | Les notícies del matí