La gasolina registra una nova caiguda mentre que el gasoil continua en alça
Un litre de gasolina costa 1,579 euros aplicant el descompte de 20 cèntims, mentre que el dièsel encadena la tercera pujada i se situa en 1,721 euros.
La gasolina ha représ la senda a la baixa durant l'última setmana fins a registrar un preu mitjà d'1,579 euros el litre —aplicant el descompte de vint cèntims del govern—, mentre que el gasoil ha encadenat la tercera pujada i se situa en 1,721 euros.
No obstant això, segons les dades difoses aquest dijous pel Butlletí Petrolier de la Unió Europea (UE), que recull el preu mitjà registrat en més d'11.400 estacions de servei espanyoles entre el 30 d'agost i el 5 de setembre, el preu de tots dos carburants continua per davall de la barrera dels dos euros el litre, fins i tot sense la bonificació pública.
Amb aquests valors, el cost de la gasolina ha disminuït un 0,9% en els últims set dies, després del final dels mesos més forts d'estiu, on habitualment es registra un marcat augment de la mobilitat en les carreteres, mentre que el gasoil és un 2,3% més car que fa una setmana.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes
-
Bartolomé Pérez, sobre la salut mental: "Hauria d’estar completament normalitzada en el currículum escolar”