El futbolista David Silva promou un hotel al costat de la gigafactoria de Sagunt amb els empresaris Juan Planes i Vicente Lluch
És un establiment de quatre estreles que ocuparà 9.352 metres quadrats i donarà treball a cinquanta persones
El futur Hotel Lunic, que es construeix al costat de la gigafactoria de Sagunt (Camp de Morvedre), ha fet els primers passos aquest dimecres amb l'acte de col·locació de la primera pedra d'aquestes instal·lacions, localitzades en una "ubicació privilegiada", com és Parc Sagunt. L'obertura s'espera per a juny del 2025.
L'establiment, que impulsen els empresaris Juan Planes, Vicente Lluch i el futbolista internacional David Silva, ha comptat amb l'assessorament d'EFE&ENA Multi Family Office, el gestionarà Climia Hotels i generarà cinquanta llocs de treball.
És un establiment de quatre estreles que ocuparà 9.352 metres quadrats i oferirà 163 habitacions i 46 apartaments. També integrarà espais per al coliving i el coworking, per a adaptar-se d'aquesta manera a les demandes d'un món empresarial "en constant evolució", segons ha destacat la Generalitat en un comunicat.
La col·locació de la primera pedra del nou hotel ha tingut la participació de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, Nuria Montes, així com del CEO de Climia Hotels, Fede Fuster, l'empresari Juan Planes i l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno.
Per part del Consell, Nuria Montes ha mostrat el suport del Govern Valencià per a impulsar "nous projectes que contribuïsquen a impulsar el turisme de la Comunitat Valenciana, com el desenvolupament de noves infraestructures turístiques", que ha qualificat de "fonamental" per a "garantir el creixement sostenible del sector".
A més, Montes ha assenyalat que aquest nou projecte "no sols afegirà valor a l'oferta hotelera de la nostra regió, sinó que també simbolitza el continu creixement i desenvolupament del sector turístic en la nostra Comunitat". Així, ha augurat que aquest establiment "portarà beneficis tant per a la indústria turística com per a l'economia local".
L'hotel estarà situat a Parc Sagunt, una zona que "prompte" albergarà la planta de bateries de PowerCo, segons ha recalcat Montes, que ha destacat que és un "centre neuràlgic d'activitat empresarial i industrial que, a més, disposa d'atractius turístics".
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec
-
L'Elx continua sent invencible
-
Dissabte amb calor d'estiu i tempestes de vesprada al nord
-
Mazón remodelarà el Consell el 5 de novembre després de l'eixida de Gan Pampols
-
L'FBI deté Tyler Robinson, de 22 anys, com a sospitós del crim contra l'activista Charlie Kirk
Més vist
Més escoltat
-
11.09.2025 | LA VESPRADA D'À PUNT | Primera Part
-
12.09.2025 | 90 minuts
-
11.09.2025 | Cadena de valor T8 | El problema a l'accés a la vivenda
-
10.09.2025 | Les notícies del matí
-
12.09.2025 | "Festes" amb Pepa Gómez | L'actualitat sobre la Magdalena, les Falles i les Fogueres
-
12.09.2025 | "Gran Pantalla" amb Pau Gómez | “El cautivo” d'Alejandro Amenábar