Fenatport torna a l’activitat a la terminal d’APM
Després de valorar positivament les propostes presentades per APM, han decidit desconvocar la vaga
La Federació Nacional de Transportistes Portuaris (Fenatport), que aglutina més de 3.000 transportistes, ha acordat tornar a prestar serveis de transport a la terminal d’APM del port de València i després de valorar positivament les propostes incloses en el document remés pels responsables de la terminal. Així ho ha informat Fenatport en un comunicat de premsa aquest dijous de vesprada.
D’aquesta manera, la tornada a l'activitat serà a les 8:00 hores del divendres 16 de juliol, en acceptar les mesures que proposa la terminal a curt i mitjà termini per millorar el servei que es presta al transport i evitar les llargues hores d'espera que s'originaven.
Els transportistes de Fenatport estaven en vaga des d’aquest dilluns, dia 12 de juliol, a causa del tracte "denigrant" que rebien de l'empresa, la "cronificació" de les cues i els col·lapsos que feien que l'espera per a descarregar i carregar un contenidor arribaren a les cinc hores en ocasions.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura