Dotze milions de diners públics per a reactivar Marie Claire
La Generalitat concreta el compromís en la continuïtat de la companyia i els 600 llocs de treball amb dos préstecs de l'Institut Valencià de Finances
La Generalitat ha escenificat el compromís amb el futur de l'activitat tèxtil a l'Alt Maestrat i els Ports amb una visita del cap del Consell a Marie Claire.
L'Institut Valencià de Finances (IVF) ha concedit a instàncies del Consell dos crèdits per valor de vora 12 milions als nous propietaris de l'empresa, per a garantir la viabilitat de la firma i dels vora 600 llocs de treball associats.
A canvi dels préstecs, la nova gestora, Think Textil, s'ha compromés a pagar les nòmines pendents als 500 treballadors, resoldre els deutes amb els proveïdors, mantindre l'activitat a la planta de Vilafranca, i condicionar qualsevol expedient de regulació temporal o d'ocupació a l'aprovació de l'IVF.
El cap del Consell, Ximo Puig, ha destacat la importància estratègica de l'empresa i l'aposta de la Generalitat, més allà de la viabilitat, donant suport també a la internacionalització i la formació interna.
Més llegit
-
Els últims afusellaments del franquisme i un homenatge a Ronsard: així són els versos inèdits d’Estellés
-
Més pluges a la vista
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
-
‘Xino Xano Ibèric’ visita ‘Mont Perdut’, en el cor dels Pirineus
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
Els pares de la fallera major infantil: "Són més de mil actes i Marta ens tombarà a tots, segur"