Dotze milions de diners públics per a reactivar Marie Claire
La Generalitat concreta el compromís en la continuïtat de la companyia i els 600 llocs de treball amb dos préstecs de l'Institut Valencià de Finances
La Generalitat ha escenificat el compromís amb el futur de l'activitat tèxtil a l'Alt Maestrat i els Ports amb una visita del cap del Consell a Marie Claire.
L'Institut Valencià de Finances (IVF) ha concedit a instàncies del Consell dos crèdits per valor de vora 12 milions als nous propietaris de l'empresa, per a garantir la viabilitat de la firma i dels vora 600 llocs de treball associats.
A canvi dels préstecs, la nova gestora, Think Textil, s'ha compromés a pagar les nòmines pendents als 500 treballadors, resoldre els deutes amb els proveïdors, mantindre l'activitat a la planta de Vilafranca, i condicionar qualsevol expedient de regulació temporal o d'ocupació a l'aprovació de l'IVF.
El cap del Consell, Ximo Puig, ha destacat la importància estratègica de l'empresa i l'aposta de la Generalitat, més allà de la viabilitat, donant suport també a la internacionalització i la formació interna.
Més llegit
-
Martínez Mus estrena la vicepresidència segona, que deixa Gan Pampols, demanant una reunió a la comissionada per a la reconstrucció
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Un accident a la pista de Silla i un altre a l’A-7 col·lapsen les variants de València
-
PP i Vox inicien els contactes per a buscar relleu en la presidència de la Generalitat
-
L'ocupació remunta i marca nou rècord a l'octubre a pesar del repunt lleu de l'atur, amb 742 parats més
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"