El deute públic arriba en març al màxim històric d'1,22 bilions d'euros
No obstant això, el deute de les comunitats autònomes va disminuir en 257 milions d’euros i el de les corporacions locals en 332 milions.
El deute públic, que arreplega el deute del conjunt de les administracions, va arribar al març a un màxim històric en tancar el mes en 1.224.243 milions d'euros. Això suposa un repunt de 22.473 milions, un 1,9% més, respecte al mes anterior.
Segons les dades actualitzades pel Banc d'Espanya, el deute de l'Estat va augmentar al març en 25.201 milions, amb la qual cosa va assolir els 1.089.061 milions, també un màxim històric.
D'altra banda, el deute de les comunitats autònomes va disminuir en 257 milions sobre el mes anterior, fins a 297.852 milions, i el de les corporacions locals, en 332 milions en comparació amb el mes de febrer, fins a 22.973 milions. Així mateix, la Seguretat Social es va mantindre pràcticament sense canvis en 55.025 milions.
La major part del deute es concentrava en valors representatius de deute (1.060.520 milions), sobretot a llarg termini (993.280 milions) i, en menor mesura, a curt (67.241 milions).
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Intenten controlar un incendi al desballestador Bonaire, a Quart de Poblet
-
La Guàrdia Civil continua la cerca del fugitiu mentre mantenen detingut el seu acompanyant
-
Mazón exigix una rectificació o la destitució d'Albares per no reconéixer el valencià en la UE
-
À Punt condemna l’agressió que han patit este matí dos membres de la redacció de Castelló a Alcalà de Xivert