La Comunitat Valenciana registra el menor increment anual en la compravenda d’habitatges
Segons l’INE, la compravenda ha pujat només un 0,7% interanual al febrer, mentre que a Espanya ho ha fet en un 5,3%.
Puja la compravenda d’habitatges. A la Comunitat Valenciana ha crescut un 0,7% al febrer respecte al mateix mes de l’any passat. De les comunitats en positiu, és la que menor increment ha registrat. Són dades de l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
En canvi, si considerem les transmissions per cada 100.000 habitants, la valenciana és la segona comunitat, amb 164, només per darrere de La Rioja, amb 192. La tercera és la Regió de Múrcia, amb 130.
A tot Espanya la compravenda d’habitatges ha pujat un 5,3%, fins a sumar 43.695 mil operacions, segons les dades publicades per l’INE.
Amb aquest repunt, la compravenda d’habitatges torna a taxes positives després de començar l’any amb un descens interanual del 0,2%.
Més llegit
-
Un turista desocupat s’emportà a Múrcia el quadre de Sorolla perdut a Sevilla després de trobar-lo al carrer
-
Una veïna de Silla patix seqüeles irreversibles per una caiguda després d'una baralla veïnal i la família demana ajuda
-
Paco Roig es manté en la llista de grans morosos amb Hisenda, amb un deute de 7,8 milions d'euros
-
La Comunitat Valenciana comença l'estiu amb 12.300 treballadors més i amb rècord d'afiliacions per damunt dels 2,3 milions
-
Jornada de 35 hores, dos hores menys de dedicació i desconnexió digital: així és el decret que proposa Educació
-
Reconstruïxen el crim del menor de tretze anys assassinat a Sueca amb la presència de l'autor confés
Més vist
Més escoltat
-
01.07.2026 | 90 minuts
-
30.06.2026 | L'hora de la cultura | Belén Mayordomo i "Teló de fons", amb Juanjo Prats
-
25.06.2026 | Cadena de valor | El mercat immobiliari valencià modera el seu ritme
-
30.06.2026 | Esports À Punt
-
01.07.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
30.06.2026 | Belén Mayordomo presenta ‘Todo lo que perdimos’, un curtmetratge sobre la memòria de la dana