Carlos Faubel: "Ford s'ha d'obrir a buscar fórmules no lesives per als treballadors"
L'empresa automobilística ha comunicat als treballadors que aplicarà un expedient de regulació temporal d'ocupació.
Carlos Faubel, president del comité d'empresa a Ford Almussafes ha dit en Les notícies del matí que el plantejament de la direcció respecte dels ajustos de producció en les plantes de vehicles i motors anunciats aquest dilluns no soluciona els problemes i no dona una garantia d'estabilitat per al pròxim any. En aquest sentit, ha reclamat que Ford "s'ha d'obrir a buscar fórmules no lesives per als treballadors".
Així, Faubel ha assenyalat que la plantilla està "molesta" i que "hi ha inquietud". En aquest sentit, ha expressat que espera que sindicats i empresa puguen arribar a acords i encetar una negociació, ja que no només està en joc l'ocupació de la planta d'Almussafes, sinó també la dels treballadors associats als proveïdors.
La direcció de la planta valenciana ha afirmat que l'anunci de "mesures dures" en les plantes d'Europa no està relacionat amb les proposades aquest dilluns. Amb tot, Faubel ha expressat la seua preocupació: "Tot i que se'ns transmet que es tracta d'un ajust de producció a venda, el fet que fa unes setmanes s'anunciara un canvi d'estratègia ens fa estar alerta".
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas
-
Un canvi en la direcció del vent al llarg del dia aportarà més humitat
-
Més de 450 efectius i 20 mitjans aeris combaten l’incendi de la Vall d’Uixó, que avança fora de control