Caixa Popular obté uns beneficis de 14 milions d'euros
L'entitat valenciana incrementa els beneficis un 16%.
Caixa Popular ha obtingut en 2019 uns beneficis de 14 milions d'euros, que implica un creixement d'un 16%.
L'entitat financera valenciana ha acabat l'any amb uns depòsits de 1.516 milions d'euros, un increment del 9% respecte a l'any anterior.
Així mateix, Caixa Popular subratlla que durant l'exercici ha continuat "una política activa" a l'hora d'oferir finançament a les empreses, cooperatives, comerços, autònoms i famílies valencianes. Les inversions creditícies s'han situat en 1.195 milions d'euros. Això suposa un augment del 14%, respecte al 2018.
Expansió en 2020
Caixa Popular continua el pla d'expansió en 2020 i obrirà dues oficines a València i l'Eliana. D'aquesta manera, l'entitat valenciana tindrà amb 75 oficines al nostre territori.
Quant a iniciatives socials, Caixa Popular ha destinat més d'1,7 milions d'euros amb l'objectiu de "revertir en la societat els beneficis que genera i deixa una important empremta social al territori valencià", han dit en un comunicat.
Més llegit
-
Més de 84.000 famílies nombroses afronten els reptes de criar i conciliar a la Comunitat Valenciana
-
Traslladen 864 migrants a un nou espai temporal d’acollida a Ceuta
-
L'Eldense estrena el caseller de victòries
-
Vilamarxant talla la CV-50 per a exigir la construcció d’una ronda després de vint anys d’espera
-
Un conductor queda ferit després d’eixir-se’n de la via i caure en una séquia a Albalat dels Tarongers
-
Un incendi obliga a evacuar un edifici de cinc plantes a Dénia
Més vist
-
13.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
13.09.2026 | Apunts de pilota
-
12.09.2026 | Bo per a animals, bo per a humans
-
12.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
13.09.2026 | Adaptació animal
-
12.09.2026 | Imposició de bandes a la reina de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort