Arriba al port d'Alacant el primer creuer de l'estiu
A bord d'aquest vaixell de luxe viatgen més de 600 turistes nord-americans.
El port d'Alacant ha donat la benvinguda aquest dimarts al primer creuer de l'estiu. El vaixell Sirena, de la companyia Oceania, porta més de 600 turistes a bord i ha fet escala a Alacant aquest matí procedent de Maó. És un dels vaixells de luxe més fidels a la capital alacantina amb un client que valora la gastronomia i li agrada visitar i comprar a la ciutat.
El turisme de creuers és motor d'innovació i un dels productes clau per al desenvolupament turístic. De fet, l'any passat visitaren Alacant més de cent mil creueristes i enguany esperen igualar les xifres amb els més de cinquanta vaixells que tenen programada l'escala a Alacant al 2019. Segons Francesco Balbi, director de la terminal de creuers d'Alacant: "Són vaixells d'un perfil alt, la majoria americans, que són els que més entenen i gaudeixen del sector dels creuers".
L'impacte socioeconòmic és un altre dels atractius que consolida aquest tipus de turisme. Es calcula que l'efecte directe sobre Alacant i les comarques veïnes s’acosta als 200.000 o 300.000 euros per cada creuer que arriba a la ciutat. Una oportunitat dinamitzadora del turisme, de manera sostenible, que posa en valor la capital de l'Alacantí. Balbi apunta que "Alacant té en el seu ADN ser una ciutat turística de creuers". "El nostre treball és fer entendre a la ciutat i a les navilieres que Alacant té molt a donar als turistes", afegeix.
Més llegit
-
Cap de setmana amb màximes per damunt dels 36 °C a l’interior de la Comunitat Valenciana
-
Mompó no sap si Mazón compareixerà en la comissió de la dana al Congrés, però assegura que "actuarà en conseqüència al seu càrrec"
-
La Guàrdia Civil investiga les causes de l'incendi de la nau d'Almassora
-
Potries i Ròtova avancen per a este cap de setmana l'obertura de les piscines per l'episodi de calor
-
El PSOE demana que compareguen Maribel Vilaplana i el propietari d'El Ventorro en la comissió de la dana al Congrés
-
El jutjat arxiva la causa de l'incendi de Campanar perquè no hi veu delicte