Així ha anunciat Ford l'elecció d'Almussafes
El president de Ford Europa, Stuart Rowley, es dirigeix a la planta valenciana i també a l'alemanya i deixa clar que queden encara moltes decisions a prendre
Aquest dimecres Almussafes respira més tranquil·la. La planta valenciana de Ford ha sigut seleccionada per a desenvolupar a Europa els models nous de vehicles elèctrics a partir del 2025. Ha fet oficialment l'anunci el president de Ford Europa, Stuart Rowley. Tot i això, hi ha molt per concretar encara.
El màxim responsable de Ford Europa ha tingut paraules per a les dues plantes. Ha recordat que aquesta decisió no significa, com van dir fa uns mesos, que cap planta haurà de tancar. Rowley s'ha dirigit a Saarlouis i els ha recordat que treballen per al futur de la planta. Saarlouis encara té previstos tres anys més de producció amb els productes que fabrica actualment i la multinacional està "avaluant diverses oportunitats per a desenvolupar la planta". El directiu ha remarcat el compromís de Ford amb Alemanya.
I també ha dirigit unes paraules a Almussafes. "La decisió de Ford que la seua planta està millor posicionada per a produir vehicles basats en una arquitectura de vehicles elèctrics moderna i totalment connectada és una fita fonamental en la transformació del nostre negoci. No obstant això, encara no és una decisió per a construir un nou producte específic a Europa. Falta un treball considerable per a obtindre l'aprovació per a construir vehicles elèctrics a València", ha defensat.
Més llegit
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La Font d'en Carròs, a la Safor, acumula 145 l/m² en les últimes dotze hores
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Fem banda T2
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions