Més de 6.000 professionals analitzen a València els nous models de negoci de mobilitat sostenible
La segona edició de l'eMobility tindrà lloc a Fira València junt amb una altra trobada mundial, que analitzarà l'aplicació de l'hidrogen al món de la mobilitat
Més de 6.000 professionals analitzen a Fira València des d'aquest dimarts fins dijous les claus dels nous models de negoci en matèria de mobilitat sostenible. Es tracta de la segona edició del eMobility.
A través de deu fòrums verticals, més de 375 experts i expertes internacionals compartiran les claus per a implementar nous models de negoci en matèria de mobilitat sostenible i presentaran les tendències tecnològiques més capdavanteres en aquest àmbit, segons ha explicat l'organització del certamen. Així mateix, alhora que Fira València acull aquest congrés, tindrà lloc l'H2 Hydrogen World Congress, que analitzarà els beneficis de l'hidrogen i de l'aplicació en el sector de la mobilitat i també en la indústria.
Entre els experts que participaran aquesta setmana en l'eMobility Expo World Congress estan John Moavenzadeh, director executiu del laboratori de mobilitat del MIT (Massachusetts Institute of Technology), Sebastian Schulte, CEO de Deutz, Benjamin Krieger, secretari general de CLEPA (associació europea de fabricants de peces d'automòbils), Juan Carlos Villanueva, de Mercedes-Benz, Miriam Gonzalo, responsable d'electrificació d'Amazon, Laurianne Krid, directora general per a Europa, Àfrica i l'Orient Mitjà de la FIA (Federació Internacional de l'Automòbil), el responsable de transició energètica de Baleària i president de l'Aliança Net Zero Mar Javier Cervera i Santiago Lopezbarrena, gerent de sostenibilitat de Vueling.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
L’Imserso entra en crisi: els hotels de Castelló alerten que el programa ja no els compensa
-
Un jove palestí que va viure a València demana ajuda perquè l’evacuen de Gaza