El 46% dels valencians no troba un habitatge que puga pagar
El preu mitjà del lloguer és 438 euros mensuals i el de la hipoteca, 515 euros, segons l'estudi de Casaktua.
El 46% dels valencians i valencianes que tenen previst mudar-se a curt o mitjà termini no troba cap habitatge que puguen assumir econòmicament. Així ho recull el cinqué estudi del portal immobiliari Casaktua, que destaca que per al 80% el preu de l'immoble és el factor més determinant a la Comunitat Valenciana a l'hora de comprar.
A més, un 41% no troba una vivenda que s'ajuste a les seues necessitats i el 44% afirma que no es canvia de residència per una qüestió econòmica. Així mateix, el 61% dels valencians que lloga reconeix que en realitat preferiria comprar, però no pot econòmicament.
L'estalvi mitjà per a comprar un habitatge és de 42.634 euros
L'estalvi mitjà per a la compra d'un habitatge a la Comunitat Valenciana és de 42.634 euros i el pressupost fixat puja als 141.854 euros. Els valencians paguen de lloguer 438 euros de mitjana i 516 d'hipoteca.
De cara al futur, el 88% del total dels enquestats en la Comunitat Valenciana creu que el cost del lloguer i de la compra continuarà incrementant-se.
Més llegit
-
Vandalitzen i inutilitzen el nou ascensor que baixa a la platja a la Vila Joiosa
-
Els obradors valencians bullen d'activitat amb els dolços típics de la Pasqua
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes durant la Setmana Santa
-
La jutgessa deixa en llibertat els dos germans detinguts per una presumpta agressió sexual en un cotxe a Malilla
-
Torrent culmina la Setmana Santa amb l'Encontre Gloriós
-
Diumenge de Pasqua assolellat i amb temperatures a l’alça fins dimecres