Vora 200 propostes en la temporada de l'IVC a Castelló
L'estrena absoluta de l'espectacle ‘Fronteras’, de María Pagés, serà la cita més destacada de la temporada de tardor.
"Tria cultura!" és el lema de l'Institut Valencià de Cultura per a la temporada 2019-2020 a Castelló, amb una oferta de vora 200 espectacles i altres propostes culturals, que aquest dimecres han presentat el conseller d'Educació, Cultura i Esports, Vicent Marzà, i el delegat a la capital de la Plana, Alfonso Ribes, al Teatre Principal. Hi destaca l'estrena absoluta de l'espectacle Fronteras, de María Pagés, i la presència de grans noms de l'escena teatral, com Josep Maria Pou, Lluís Homar i Verónica Forqué, entre altres.
L'IVC Castelló pretén consolidar les línies de treball iniciades en temporades anteriors, amb propostes que abasten totes les disciplines artístiques, al mateix temps que reforça el vessant familiar i educatiu i l'accés a tots els públics als espectacles programats al Teatre Principal, l'Auditori, el Museu de Belles Arts i l'Espai d'Art Contemporani. Marzà ha remarcat que "el públic es fidelitza cada vegada més" i ha apuntat que, en el primer trimestre de la temporada passada, el volum d'espectadors va créixer "exponencialment". Així, el Teatre Principal va pujar un 130%, l'Auditori un 14% i els museus gestionats per l'IVC un 13%.
Una de les apostes més importants de l'IVC és la setena edició de la fira musical TROVAM. Com a novetat important, la capital de la Plana acollirà enguany la segona edició dels Premis de les Arts Escèniques, de l'Audiovisual i de la Música. També s'hi incorporen abonaments trimestrals a 30 euros per a menors de 30 anys, tant per a l'Auditori com per al Teatre Principal, que busquen fidelitzar el públic més jove.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes