Vila-real gaudeix del millor jazz amb “denominació d'origen”
À Punt és el mitjà oficial de la quarta edició del festival Real Jazz, que ofereix huit concerts i dos ‘jam sessions’ fins diumenge.
El Casino de Vila-real acull fins diumenge el festival Real Jazz que, en la seua quarta edició, ofereix huit concerts i dos jam sessions. La programació d'aquesta edició està dedicada a la cantant Celia Mur, desapareguda recentment, que va participar en el festival el passat 2018. À Punt és el mitjà oficial del Real Jazz i informa en les diverses finestres de les activitats de la cita musical.
La cita amb el jazz va començar dijous a la nit amb el clarinetista castellonenc Chema Peñalver com a protagonista, que va presentar el seu nou treball Sophisticatedclarinet. Aquest divendres serà el torn de la banda JPMB Trio, formada per John Pickup, Matt Baker i Dani Domínguez, que aborden el jazz des de la composició clàssica. Aquest concert està programat a les 19:30 hores, mentre que a les 23:00 serà el torn d'Ales Cesarini & Payoh Soul Rebel, amb una proposta jazzística des d'altres disciplines com el reggae. La vetlada conclourà amb una jam session.
Un cap de setmana ple de concerts
El dissabte obrirà la jornada del festival a les 18:00 hores la formació Bluet, i continuarà a les 20:00 amb la cantant lituana Viktorija Pilatovic, professora del Berklee College of Music, de València. El reconegut pianista Albert Sanz, acompanyat de Javier Colina al contrabaix i Borja Barrueta a la bateria, tancaran la nit de dissabte amb la seua actuació a les 23:00 h. Seguidament, el públic podrà gaudir d'una nova jam session.
Diumenge, la clausura del festival comptarà amb la Jove Big Band Sedajazz, formada per 23 joves músics, a les 12.00 hores, i a les 19.30 tancarà la programació Roxane Arnal, acompanyada per Baptiste Bailly al piano i David Domínguez a la percussió.
Més llegit
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella
-
El València destituïx Carlos Corberán i Ron Gourlay
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
Menopausa: com podem distingir entre una necessitat de salut i un reclam comercial?
-
El Llevant frega la gesta contra el líder (2-4)