Vila-real celebra el dia Internacional de la Joventut
Vila-real, a la Plana Baixa, celebra aquest cap de setmana diversos actes amb motiu del Dia de la Joventut
Aquest diumenge, 12 d'agost, el paratge natural del Termet de Vila-real es convertirà en l'escenari dels actes en commemoració del Dia Internacional de la Joventut.
Aquest espai natural acollirà diverses actuacions musicals destinades a xiquetes, xiquets i joves. Hi destaquen dos concerts: el grup Marcel el Marcià, que començarà vora les 18:00 h i està dirigit al públic infantil, i els rockers La Fulla Kaduka, que actuaran a partir de les 20:00 h per als joves. La regidora de Joventut de Vila-real, Gemma Gil, convida "xiquets i majors a gaudir de la jornada". L'edil ha destacat "la importància d'aquestes activitats per a donar visibilitat a la joventut i el seu paper en la societat".
Cal recordar que el Dia Internacional de la Joventut és una jornada instaurada per l'Assemblea de les Nacions Unides des de l'any 1999 l'objectiu de la qual és promoure la presa de consciència sobre els drets dels i de les joves.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O