Directes
Ara en la televisió
LA VESPRADA AMB TU
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT

Tanca l’últim videoclub de Castelló de la Plana

Era l’únic establiment que resistia dels més de setanta que va arribar a haver-hi a la província

Tanca el Videoclub Sensal a Castelló / À Punt NTC

Encara queden uns pocs supervivents, però l'arribada de les plataformes està acabant amb els videoclubs. Un final anunciat, però no per això menys trist. A la ciutat de Castelló, a la Plana Alta, tanca l'últim que resistia dels més de setanta que va arribar a haver-hi en les comarques del nord.

A Matías Fernández, l’estríming li ha guanyat la partida: “per a la gent és més còmode agafar el comandament i canviar de plataforma”. És el propietari de Videoclub Sensal, que durant més de vint anys ha oferit una altra forma de triar cinema, però ara es veu obligat a tancar per la poca afluència de clients. 

Assegura que abans recomanava pel·lícules, com a bon cinèfil que és: “la gent venia i confiava més en els meus gustos que en els seus”. Però ara, ni convertint-se en punt de recollida o telefonia ha pogut evitar el tancament i deixa en venda un catàleg de 10.000 pel·lícules que no han pogut superar els nous temps.

També et pot interessar