L’Espai Manolo Valdés de València tindrà una trentena d’escultures, entre elles una selecció de Meninas
Dedicat a l’obra de l’artista valencià, serà un espai dinàmic, amb obres de gran format que aniran canviant
El futur Espai Manolo Valdés que s'instal·larà al Parc Central de València inclourà trenta obres de l'escultor, entre estes, una selecció de les seues Meninas.
Així s’ha donat a conéixer este dimecres en un acte en què l’alcaldessa de València, María José Catalá, ha signat amb la filla de Manolo Valdés, Regina, el protocol per a la posada en marxa d’este espai expositiu que ha d’acostar les obres de l’escultor valencià a la seua ciutat i la seua gent.
Este espai estarà situat al moll tres del Parc Central de València, i albergarà una trentena d’escultures de Valdés, que es repartiran entre l’espai de dins i fora de la nau, segons ha indicat en declaracions als mitjans Regina Valdés.
Algunes de les obres seran monumentals, i l’exposició no serà estàtica, sinó que s’aniran canviant les escultures a mesura que Valdés en produïsca de noves o li retornen algunes de les que, ara mateix, té en prestades. L’objectiu és “crear un espai molt dinàmic i molt interessant per al públic”, ha puntualitzat la filla de l’artista.
Per la seua banda, l’alcaldessa, María José Catalá, ha indicat als mitjans que la previsió del consistori és inaugurar este espai entre final del 2026 i principis del 2027. Per tant, durant 2026 es treballarà per a adequar l’espai per a acollir les escultures.
Més llegit
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Dotze persones ateses per inhalació de fum i ansietat en un incendi en una vivenda a València
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
L’Agència Espacial Europea capta la foto més gran del cor de la Via Làctia, amb seixanta milions d'estreles
-
El Consell prorroga fins al 31 de desembre la reducció dels preus del transport públic