La Galeria Benlliure de València acull l’exposició més recent de Manolo Valdés
La mostra s’emmarca en el certamen Obert València, en el qual participen setze galeries d’art de la ciutat
València esdevé un referent nacional d'art contemporani des del 25 de setembre fins al 3 d'octubre amb Obert València. Una trobada que comença este divendres i que compta amb la participació de setze galeries d’art contemporani de València. La majoria oferixen visites guiades, xarrades i portes obertes per a fer arribar estos espais a la societat.
En la de Benlliure es podrà gaudir d'una exposició que arreplega l’obra més recent de l’escultor valencià Manolo Valdés.
L’artista sempre ha defés que la bellesa no rau en la uniformitat, sinó en la singularitat, i ho demostra en cadascuna de les seues obres. Alejandro Segrelles, de la Galeria Benlliure, explica que Valdés fa una revisió contínua de la seua obra i de l'art actual, i sempre se centra a representar les figures icòniques de l’art del segle XX.
En un món que tendix a esborrar les diferències en la recerca de la perfecció estàndard, l'obra de l'artista s'alça com un monument a la diversitat expressiva. És la “perfecció imperfecta”.
Segrelles destaca l’escultura ‘Cap amb pentinat’, “una de les obres més importants de l’exposició”, que combina marbre, bronze, vidre venecià i acer.
Valdés convertix cada imperfecció en grandesa i cada empremta en bellesa. En total, huit peces que acaben d'eixir del seu estudi de Nova York i Madrid, bustos amb pentinats que representen bona part de la seua essència en els últims anys i papallones reinterpretades amb alumini i metalls daurats.
Més llegit
-
El jutjat troba indicis de criminalitat en l’organitzador del Medusa per un mort i vint ferits en un temporal de vent
-
Brussel·les haurà de pronunciar-se sobre la gestió de la dana després del suport de l'Europarlament a les víctimes
-
Triar el supermercat més barat permet estalviar fins a 1.132 euros a l’any en la cistella de la compra
-
L'oratge es manté estable fins al cap de setmana, quan notarem canvis de la mà de Gabrielle
-
Dijous assolellat, amb temperatures en ascens, que marcaran màximes amb valors estivals dissabte
-
Passen a disposició judicial una quarantena de detinguts en la macrooperació contra el càrtel del port de València