València acull la VI edició de la gran festa del disseny
Ibán Ramón va rebre set guardons, en una nit amb 60 projectes guanyadors
L’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana ha celebrat la gran festa del disseny després de tres anys d’espera a causa de la pandèmia. Finalment, aquest dimecres a la vesprada el teatre Principal de València s’ha omplit de gom a gom per a destacar els millors treballs de disseny dels últims mesos.
El dissenyador Ibán Ramón va pujar damunt l'escenari fins a set ocasions. Va ser el gran triomfador de les categories de disseny gràfic, d'on destaca el treball que ha creat perquè València tinga una marca reconeixible com a Capital Mundial del Disseny.
A més, Imma Bermúdez, dissenyadora valenciana per a IKEA, s'emportà tres guardons per disseny de producte; el mobiliari de Yonoh Creative Studio, quatre més, i la il·luminació que imagina Arkoslight, tres més.
Aquesta sisena edició ha presentat 550 projectes, un rècord de candidatures que denoten el moment d'excel·lència que viu el disseny valencià, però també reivindiquen que aquest sector siga estràtegic en la societat i es tracte com un assumpte d'Estat.
Els més de 60 treballs guardonats formaran una exposició a partir de l'1 de juny en el centre cultural Las Naves de València.
Més llegit
-
L'Aemet amplia l'avís taronja per pluges després d'una nit d'intenses precipitacions
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
Decreten l'alerta hidrològica al voltant del riu Magre per fortes pluges
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
S'inestabilitza la situació meteorològica, amb una setmana de pluges
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
27.09.2026 | Escala i corda | Orba