Un concert gratuït celebra la posada en marxa de la nova xarxa nocturna de l’EMT
Pupil·les, Novembre Elèctric i el DJ Paco Plaza estaran presents aquest dissabte a l’EMTFest, a la plaça de l’Ajuntament de València
La plaça de l'Ajuntament serà l'escenari, aquest dissabte 18 de juny, de l’EMTFest, un concert gratuït organitzat per l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de València amb el qual es vol celebrar la posada en funcionament de la nova xarxa nocturna d'autobusos urbans aquest dimecres.
Vint-i-tres de les línies que formen part de la xarxa diürna d’autobusos de l’EMT han estrenat, així, el seu servei durant les 24 hores del dia i els set dies de la setmana. Una fita important que amplia en dotze, les onze línies nocturnes actuals.
Pupil·les, Novembre Elèctric i Ginebras participaran en el concert que començarà a partir de les 18:30 i s’allargarà fins ben passada la mitjanit. El DJ Paco Plaza serà l’encarregat de tancar la vetlada.
L’EMT ha anunciat que a partir de les 22:00 hores i durant tota la nit del dissabte, els autobusos seran gratuïts.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any