Torna la Fira d’Agost de Xàtiva amb les entrades exhaurides per als concerts en valencià
Oques Grasses, La Fúmiga i Maluks protagonitzen la Nit Jove, que va haver de penjar el cartell de “tot venut” 10 minuts després de posar-se a la venda
Un any després que Xàtiva haguera de cancel·lar la tradicional Fira d'Agost a causa de la pandèmia, aquesta torna a celebrar-se amb força, tot i les circumstàncies actuals. El tret d'eixida serà aquest dissabte, amb la inauguració al camp de futbol de La Murta amb un parlament institucional i l'espectacle Sylphes de dansa aèria. Pel que fa als castells de focs artificials, el consistori ha decidit suspendre'ls pel risc d'incendis forestals derivat de l'actual onada de calor.
A partir d'aquest dia i fins al 20 d'agost, la capital de la Costera acollirà desenes d'activitats culturals i d'oci. Entre aquestes destaca el ventall de concerts que es duran a terme a la ciutat, per a tots els públics i de diversos estils musicals. Miguel Ríos i The Black Betty Trio actuaran el 15 d'agost i l'endemà serà el torn de Los Zigarros i Xoel López. Amaral ho farà el dia 17 i Lola Índigo i Xavi Sarrià el 19. Més tard, el dia 20, ho farà Coque Malla.
Però el plat fort arriba el 18 d'agost amb la Nit Jove, on actuen les bandes valencianes La Fúmiga i Maluks i els catalans Oques Grasses. Precisament va ser aquesta oferta cultural la que va exhaurir les entrades en els 10 minuts posteriors a posar-les a la venda en les plataformes digitals. Lola Índigo i Xavier Sarrià també han aconseguit l'aforament complet.
La programació la completen tornejos esportius, exposicions de fotografia i pintura i obres de teatre com Lo nunca visto, El carro de las maravillas o ¡¡¡Cataplum!!! (viure entre bombes)'.
Més llegit
-
La subdirectora del MuVim es jubila després de la investigació sobre el seu títol
-
La Unió Europea prohibix l'ús dels esmalts amb dos components tòxics a partir de l'1 de setembre
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments
-
La Cordà deixa 25 persones ferides, una d’elles greu
-
À Punt augmenta un 40% l’audiència d’estiu gràcies al futbol, els informatius les festes i els bous
-
Retencions de més de tres quilòmetres a l’A-7 a Bétera per un accident