La sàtira es fa l’ama de la Casa de la Cultura d’Alzira en l’Exposició del Ninot
Les falles El Mercat, de David Llongo, i Plaça Major, de l’artista Borja Lorente, s’han endut el premi a la millor peça de la Secció Especial
La sàtira es fa l’ama de la Casa de la Cultura d’Alzira a mesura que s’acosta el mes de març. El recinte acull, com cada any, els millors ninots de les falles del 2024, entre els quals no han faltat enguany el polític Carles Puigdemont ni tampoc una figura dedicada al dibuixant Francisco Ibáñez.
Enguany un total de 35 comissions falleres han exhibit múscul i han sumat per primera vegada més de 8.000 fallers censats. Un fervor que s’ha traslladat als monuments.
La falla El Mercat, amb el segell de David Llongo, guanyador de l’especial de València el 2023, i Plaça Major, de l’artista local Borja Lorente, han aconseguit el premi al millor ninot de la Secció Especial d'Alzira, en el monument gran i infantil. La mostra es pot visitar fins al 13 de març.
Més llegit
-
Una de cada tres mares volia més fills i no els ha tingut per raons laborals o de conciliació
-
Argüeso denuncia el CGPJ per no informar de l'arxivament de les queixes contra jutgessa de la dana
-
Mor una dona després de ser atropellada en un pas de vianants a València
-
Canvia la dinàmica meteorològica i es revertix la tendència seca
-
Troben mort al pic Gabito (Osca) un muntanyenc de Vila-real desaparegut a França
-
MINUT A MINUT | Pérez Llorca s'enfronta al debat de política general