El refugi antiaeri de Castelló rep més de 4.000 visitants un mes després de la inauguració
Es calcula que hi havia al voltant de 300 refugis privats i 43 públics.
El refugi antiaeri de Castelló ha superat ja les 4.000 visites des que s'inaugurara el passat 6 de juliol. Concretament, dilluns es complia un mes des que va ser obert i va aconseguir els 4.076 visitants.
L'espai va ser construït l'any 1937, davant els continus bombardejos i atacs de l'aviació i dels vaixells franquistes durant la Guerra Civil. Així, l'ajuntament ha recuperat i rehabilitat el refugi amb l'objectiu de donar a conéixer la història de la ciutat i contribuir a "la consolidació de la cultura de la pau".
Es calcula que a Castelló hi havia al voltant de 300 refugis privats i 43 públics. La rehabilitació del refugi antiaeri de la plaça de Tetuan forma part del que serà el Museu de la Ciutat de Castelló (MUCC) impulsat per la Regidoria de Cultura i es pot visitar de dimarts a dissabte de 16:00 a 19:00 hores i el diumenge al matí, de 10:00 a 14:00 hores.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat