Pupil·les, El Diluvi i Smoking Souls tanquen la 16a edició del Feslloc
Nou mil persones assisteixen a un festival que ha comptat amb una presència femenina destacada
Benlloc (Plana Alta) ha acollit durant aquest cap de setmana la 16a edició del Feslloc, el festival referent de música en valencià organitzat per Escola Valenciana i l’Ajuntament de la localitat.
Després de dues edicions atípiques marcades per la pandèmia, el festival ha recuperat enguany el seu format original amb tres dies de concerts, xarrades i activitats esportives a les quals han participat unes nou mil persones. A més, els visitants han pogut tornar a acampar.
La Fúmiga, Pupil·les, Els Catarres, El Diluvi o Tesa han sigut alguns dels protagonistes d’una edició que ha comptat amb una presència femenina destacada i en la qual també hi ha hagut espai per a la música en gallec de la mà de Tanxugueiras.
Al llarg del cap de setmana s’han organitzat diverses activitats que han convidat els assistents al festival a reflexionar entorn de la vitalitat de l’Estatut d’Autonomia i altres aspectes rellevants per al territori, com ara l’oposició a la instal·lació de macroplantes solars.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Guia per a seguir la Cremà de les Falles de 2026
-
Carmen Prades tanca una Ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Catalá indica que el debat sobre l’Ofrena, els envelats i la taxa turística s'haurà d'abordar el dia 20
-
Mascletà en directe del dijous 19 de març de les Falles 2026 de València