Els professionals de la dansa de la Comunitat Valenciana premien Sol Picó
El premi serà concedit amb motiu del Dia Internacional de la Dansa.
La tercera edició dels Premis de l’Associació de Professionals de la Dansa de la Comunitat Valenciana (APDCV) se celebrarà el 30 d’abril amb motiu del Dia Internacional de la Dansa, amb l’objectiu de “reconéixer el treball dels equips de la dansa valenciana i servir d’estímul a les trajectòries dels professionals”.
Els premis de l’APDCV inclouen cinc seccions diferents, entre les quals estan la d’intèrpret, investigador o investigadora, creador o creadora i docents destacats, a més del premi a la trajectòria professional, que s’ha concedit a la creadora valenciana Sol Picó.
La cerimònia de lliurament dels Premis, dedicada a les danses urbanes, tindrà lloc a les 20 hores el dia 30 d’abril al Centre del Carme de Cultural Contemporània de a València.
Segons han informat fonts de l’organització, a més dels 5 premis que es repartiran a la cerimònia, l’APDCV vol reforçar el Dia de la Dansa a través d’altres activitats prèvies a la gala, com una classe magistral amb el ballarí de popping, Enoch Bascuñana, Inox.
El públic de la gala podrà gaudir de les actuacions musicals de Tremor Dance Company, Home Dance Estudio, Let’s grow, Inox i DJ Dewis.
Més llegit
-
Investiguen un home pel greu estat d'abandó de set cavalls
-
Mascletà de les Fogueres d'Alacant del dimarts 24 de juny en directe amb Pirotècnia Hermanos Sirvent
-
La patronal hotelera destaca el rècord d’ocupació a Alacant en les Fogueres: "Hi ha un ple tècnic"
-
La CNMV suspén la cotització del BBVA i Sabadell a l'espera de la decisió del Consell de Ministres
-
El programa Cinema Sénior torna este dimarts amb entrades a dos euros per a majors de 65 anys
-
El xicotet comerç obri per Sant Joan
Més vist
-
23.06.2025 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà
-
24.06.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
-
23.06.2025 | A la saca
-
Els raconets verds preferits d'Eduard Forés i Maria Fuster, els presentadors d''A la fresca'
-
Els deu d'Alaquàs conten l'emoció compartida del dia de l'alliberament
-
24.06.2025 | Especial Fogueres: la Cremà