‘Principiantes’, una obra sobre les contradiccions de l’amor, s’estrena al Teatre Principal de València
Es tracta d'una adaptació de Juan Cavestany d'un dels relats més coneguts de Raymond Carver.
L'Institut Valencià de Cultura presenta aquest cap de setmana 'Principiantes' al Teatre Principal de València. Es tracta d'una adaptació de Juan Cavestany d'un dels relats més coneguts de Raymond Carver, que gira al voltant de la idea de l'amor.
De què parlem quan parlem d'amor? Un pregunta aparentment trivial a la qual l'obra 'Principiantes' intentarà donar resposta a través de la reflexió sobre què significa l'amor i per què necessitem estimar
Javier Gutiérrez, Mónica Regueiro, Daniel Pérez Prada i Vicky Luengo interpreten damunt l'escenari diferents relats de parella en què és impossible no veure's reflectits.
Una posada en escena plena de contrast i força ens posa en evidència l'aparent contradicció que l'amor pot ser alhora refugi i parany mortal.
Més llegit
-
Almenys quinze detinguts en una macrooperació antidroga en mitja dotzena de pisos a Benicarló
-
Torres Torres es mobilitza per a buscar un ancià amb Alzheimer desaparegut
-
La Generalitat recorrerà als tribunals la delimitació de 2,2 quilòmetres de costa entre Vinaròs i Benicarló
-
Les institucions valencianes lamenten la mort de Miquel Navarro i en reivindiquen el llegat artístic
-
Els bombers treballen a la Font d’en Carròs en l’extinció d’un incendi en un punt de gestió de residus de la dana Adam
-
Mor als 81 anys l’escultor Miquel Navarro, autor de la Pantera Rosa i el Parotet