El PP acudirà als jutjats si Marzà no lliura els informes sobre el grafit del Centre del Carme
El grup popular critica que un convent del segle XIII haja sigut “danyat” amb una pintada de 1.000 metres.
El PP ha demanat al conseller de Cultura, Vicent Marzà, que aclarisca si tenia l’autorització, les llicències i els informes corresponents per a autoritzar la realització del grafit al Centre del Carme de València, i que han denunciat per pintar-se a les parets del claustre renaixentista del museu. En cas de no accedir als documents, el grup popular ha avançat que acudirà als tribunals.
Així ho ha explicat el diputat Juan Carlos Caballero, que ha criticat que un convent del segle XIII que s’ha “danyat" amb un grafit de 1.000 metres i que ha signat el duo artístic PichiAvo, en “un edifici que està protegit, i que està declarat bé d’interés cultural”. “Si no han complit tots els tràmits del procediment, estaríem davant d’una infracció de la llei de patrimoni cultural valencià”, ha advertit. El termini de resposta és de quinze dies, encara que poden haver-hi pròrrogues.
Més llegit
-
L'avaria d'una grua a la pista de Silla ocasiona un embós monumental a l’entrada de València
-
Baralla política a les Corts per la contractació, en comissió de servicis, de la parella de Pérez Llorca en la Diputació de València
-
Dijous, vent fort al nord de Castelló i ambient més fresc.
-
Sanitat confirma la mort per meningitis de l'adolescent de dèsset anys ingressada a l’Hospital de Dénia
-
El director de la presa de Buseo, competència de la Generalitat, constata que cap administració hi va contactar durant la dana
-
La jutgessa de la dana cita l'expresident Mazón per a declarar com a testimoni