La Plaça del Llibre d'Alacant retrà homenatge a Carme Miquel
Més de mill llibres eixiran a la plaça del Port i s'hi faran una trentena d'activitats culturals.
La IV edició de la Plaça del Llibre torna a Alacant aquest pròxim cap de setmana amb l'objectiu de convertir la plaça del Port en un gran aparador de la literatura en valencià. Més de mill llibres eixiran al carrer i s'hi faran una trentena d'activitats programades per les entitats organitzadores o per les editorials.
L'esdeveniment compta amb el suport de la Direcció General de Cultura i Patrimoni de la Generalitat. El subdirector del Llibre, Arxius i Biblioteques, Vicent Moreno, ha destacat que la Plaça del Llibre constitueix "una trobada consolidada dins del món de la lectura i l'edició en valencià". "Des de la Generalitat tenim l'obligació moral, intel·lectual i social de fomentar l'hàbit de la lectura perquè les persones tinguen una qualitat de vida millor", ha afegit.
D'altra banda, la Plaça retrà homenatge a Carme Miquel, la docent, acadèmica i activista pel valencià que va morir el mes de juny passat amb un acte en què es presentaran dos llibres editats per Escola Valenciana. També s'homenatjarà el llegat de Carmelina Sánchez-Cutillas i Isabel-Clara Simó.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment una jove a València
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària
-
Avís taronja per vent molt fort a l'interior nord de Castelló per a este dissabte
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
La Gossa Sorda reivindica la solidaritat i la lluita col·lectiva per a sobreviure en ‘A tornallom’