Nathy Peluso encapçala les noves confirmacions del Low Festival 2022
Compartirà escenari amb grups i artistes com Fangoria, Amaia, La habitación roja, Sidonie o Ginebras
El festival de música Low Festival ha anunciat aquest dijous que l'artista argentina Nathy Peluso encapçala la llista de participants en la pròxima edició de 2022, que serà el 29, 30 i 31 de juliol a la ciutat esportiva Guillermo Amor de Benidorm (Marina Baixa) i que comptarà també amb les actuacions d'Izal, Primal Scream, Metronomy, Amaia i molts més.
Entre les novetats que ha fet públiques “com a regal de Nadal” hui l’organització també figuren Fangoria, Agnes, Shinova, Ginebres, Delaporte i Morreo.
Així, Peluso presentarà a Benidorm Calambre, el seu nou treball, en el qual ha desenvolupat el seu ric univers musical i que li ha valgut per a la nominació als Grammy Llatins en la categoria de millor àlbum de rock llatí o alternatiu.
Amb la seua particular mescla de gèneres musicals com el hip-hop, el jazz o el folklore llatinoamericà, i amb la seua poderosa veu i actitud, l'artista ha aconseguit posicionar-se, en molt poc temps, com un nom imprescindible de l’escena musical actual.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Dos detinguts per explotar laboralment 26 persones en situació irregular en un taller tèxtil clandestí
-
Trump amenaça l'Iran a hores d'expirar l'ultimàtum: "Esta nit morirà tota una civilització"
-
Huit equips de bombers tracten d'estabilitzar l'incendi de Tibi, que té una evolució favorable
-
El govern espanyol aprova la reforma per a blindar l'avortament en la Constitució
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros