La música de Zoo fa vibrar la xicalla en la primera edició del Festivernet
Milers de menuts i adults han gaudit del concert dels gandiencs programat dins de l'espai infantil del Festivern
El grup Zoo triomfa allà on va, però ara, a més, ho fa també entre els més menuts. La primera edició del Festivernet, l'espai infantil del Festivern dedicat a la xicalla i que comptava com a plat fort amb l'actuació dels gandiencs, s'ha celebrat aquest dissabte de migdia i s'ha convertit en tot un èxit d'assistència.
A més, els xiquets i les xiquetes també han pogut participar en diverses activitats prèviament a l'inici de l'espectacle musical.
"Estem sorpresos per la rebuda que ha tingut l'esdeveniment, perquè hi ha 4.000 adults més els xiquets que duen", explica Ana Rajadel, responsable de comunicació del Festivern.
Un èxit que sembla confirmar la continuïtat del Festivernet, que acaba de nàixer, però que, si tot va bé, tindrà molts anys de vida al davant. O almenys això es desprén de la piulada publicada per l'organització en què es pot llegir: "Llarga vida al Festivernet".
Més llegit
-
Així pots saber si l’ombra taparà el Sol al lloc on veges l’eclipsi
-
Estes són les zones on els núvols amenacen la visibilitat de l'eclipsi
-
Minut a minut | Seguix l’última hora de l’històric eclipsi total de Sol que hui travessarà la Comunitat Valenciana
-
Mor una turista britànica de 66 anys en un accident de vol nàutic a Benidorm
-
De Peníscola a Macastre: els nou punts oficials per a vore l’eclipsi de Sol a la Comunitat Valenciana
-
Dels nou segons de Cullera a l'1:39 de Peníscola: quant durarà l'eclipsi total arreu de la Comunitat Valenciana?