Love of Lesbian, Carlos Ares, Siloé, Ginebras i Miss Caffeina encapçalen la quarta edició del festival Mediterránea
L’esdeveniment reduïx l'horari i disminuïx la potència de so enguany per a facilitar la convivència veïnal
El festival Mediterránea, a Gandia, ha donat el tret d’eixida este dijous a la quarta edició i que s’allargarà fins dissabte, amb un cartell encapçalat per artistes i grups com Love of Lesbian, Carlos Ares, Ultraligera, Siloé, Ginebras, Karavana i Miss Caffeina, entre altres
Enguany, l’esdeveniment ha reduït l'horari de 18:00 hores a les 04:00 hores i ha disminuït la potència dels equips de so per a “millorar la convivència amb el veïnat”, segons ha informat el consistori en un comunicat.
L'alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha assegurat que amb les noves mesures, el festival “manté l’aposta per la música i la cultura al mateix temps que incorpora accions concretes per a afavorir una millor convivència amb les persones que viuen al voltant de les instal·lacions”.
Integració amb la ciutat
D'altra banda, el Festival Mediterrània ix del recinte per a integrar-se amb la programació cultural i turística de la ciutat. La proposta inclou el cicle ‘Mediterránea al carrer’, amb les actuacions de Volavent, Jordi Évole i los Niños Jesús i Niños Bravos, així com un concert acústic de Valiente Bosque al pati del Palau Ducal de Borja.
Més llegit
-
Les dos nits de l'eclipsi del segle
-
Lipotímies, contusions i problemes oftalmològics lleus: setanta persones necessitaren atenció mèdica per l'eclipsi
-
El València CF - Hèrcules per À Punt
-
Moren dos persones en un accident entre un cotxe i un camió a la CV-11 a l'altura de Sant Rafel del Riu
-
Canvi de quinzena, canvi d'oratge
-
Es cremen 34 turismes aparcats en un solar situat prop de l'observatori de Peníscola