Karol G actuàra en el festival Diversity de València en el seu únic concert a Europa
La cantant de reggaeton lidera les llistes d’èxits al món amb ‘Provenza’ i ‘Mamiii’
La cantant colombiana Karol G actuarà el 23 en el festival Diversity, a València, en el que serà el seu únic i “exclusiu” concert a Europa. El mateix dia hi actuaran al festival artistes internacional de la mesura de The Black Eyed Peas, H.E.R, Rag'n'Bone Man o LP.
L’organització del festival ha destacat, en un comunicat, que Karol G s’ha erigit com l’artista femenina amb major presència en la música llatina i en les llistes de totes les plataformes al món. Els seus últims senzills, Provenza i Mamiii, en col·laboració amb Becky G, lideren les llistes de Spotify, i superen cada un els 150 milions de reproduccions.
Karol G ha sigut guardonada amb el Grammy Llatí a Artista Revelació i a Millor Artista Llatina dels MTV Europe Music Awards, entre molts altres reconeixements. El 2020 va ser el seu enlairament definitiu en la música urbana quan amb Tusa, juntament amb Nicky Minaj, va trencar tots els rècords de reproduccions, i va superar els mil milions d’escoltes a Spotify.
Més llegit
-
Una investigació de la UV troba una trentena d'agents infecciosos en la zona dana, tots patògens per als humans
-
Mor un home de 53 anys per colp de calor a la província d'Alacant
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura