Ixen a la venda quasi un miler d’entrades per al Misteri d’Elx
El preu de les localitats per a les primeres representacions sense restriccions, dels dies 11, 12 i 13 d’agost, va de 7 a 60 euros
El Patronat del Misteri d’Elx ha posat a la venda les entrades per a les representacions del Misteri d’Elx dels pròxims 11, 12 i 13 d’agost, quan es recuperarà aquesta tradició medieval en les dates tradicionals i sense restriccions d’aforament. Les localitats es poden adquirir per a cinc zones diferents i oscil·len entre els 7 euros i els 60, depenent de la ubicació i la jornada.
La pandèmia ha privat Elx d’aquestes representacions d’origen medieval en els últims dos agosts. Enguany, es posen a la venda 971 seients, repartits en cinc zones de la basílica de Santa Maria, per a seguir unes representacions declarades patrimoni immaterial de la humanitat per la Unesco.
Les entrades es poden comprar a través del web del Misteri o a la Casa de la Festa. Com a novetat, els compradors podran triar-les sobre un nou plànol de distribució.
El Patronat del Misteri d’Elx ha destacat que enguany se simplifica el procés de venda d’entrades, amb més punts de venda, per a afavorir la venda als visitants.
Més llegit
-
Un equip d'À Punt, brutalment agredit per dos ramaders a Alcalà de Xivert
-
L'Aemet va assegurar tres voltes a la Generalitat el dia de la dana que el temporal se n'anava a Conca
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Intenten controlar un incendi al desballestador Bonaire, a Quart de Poblet
-
La Guàrdia Civil continua la cerca del fugitiu mentre mantenen detingut el seu acompanyant
-
Un jove enterrador encén les xarxes mostrant el seu treball en el cementeri de Vilamarxant