Hi ha una massificació de festivals a la Comunitat Valenciana?
Aquest estiu, valencians i valencianes podran gaudir de més d’una trentena d’esdeveniments
Aquest estiu se celebren més d'una trentena de festivals a la Comunitat Valenciana. Estem davant d’una bambolla d’aquest tipus d'esdeveniments?
El portaveu de Promfest, Víctor Pérez, descriu el moment actual del territori valencià com el d’un efecte de botella de xampany, que viu ara a l’estiu una eclosió però que es calmarà amb l’arribada de la tardor.
La pandèmia també té un paper fonamental, ja que ha canviat la planificació a l'hora d'assistir a aquests festivals. Tal i com explica el promotor del Feslloc, Óscar Piera, la gent abans comprava en taquilla, però ara quasi tothom es planifica i adquireix les entrades de manera anticipada. A aquest fet s’afegeix que vora el 70% del públic que havia adquirit entrades per als esdeveniments cancel·lats per la crisi de la covid ha apostat per mantindre els tiquets.
Alguns promotors troben que al nostre territori es pot donar més per menys. “A les altres comunitats autònomes, cartells de festivals com els que es poden veure ací són prou més cars”, afirma el portaveu de Promfest, que apunta que això es deu a la quantitat de marques que col·laboren amb els esdeveniments.
El temps dirà si la proliferació de festivals és pura eufòria postpandèmica, però ara el que toca és cantar i ballar.
Més llegit
-
Els trens de Rodalia no arribaran a l'Estació del Nord durant les mascletaes del 13 al 19 de març
-
Cuba-Puerto Rico, guanyadora del concurs de carrers il·luminats de les Falles 2026
-
Cap de setmana marcat per la pluja, amb tempestes i possible neu
-
El feminisme encara un 8M marcat per la desmobilització de la joventut
-
La Fiscalia sol·licita deu anys i mig de presó per a Rafa Mir per agressió sexual
-
Avís groc i pluges generalitzades al territori