El fotògraf de Rossell Marc Prades guanya un dels Oscars de la fotografia de boda
És un premi internacional que voten els mateixos companys de professió
Marc Prades, de Rossell (Baix Maestrat) és un dels millors fotògrafs de casament del món. Ara acaba de guanyar en una de les categories dels considerats Oscars de la fotografia de boda. És un premi internacional que voten els mateixos companys de professió.
Mirades, gestos i la il·lusió d'un nou projecte de vida junts que acaba de començar, en un escenari on prevalen els colors i la geometria del Barri Gaudí de Reus. La imaginació i l'art de captar aquestes instantànies són obra de Marc Prades. Unes imatges que l'han pujat al més alt del pòdium mundial en fotografia de bodes.
Quan Marc es posa darrere de la càmera busca captar moments únics. Qualsevol perspectiva és bona perquè el seu objectiu capte sentiments reflectits en imatges. Els somriures, la complicitat i els detalls vistos des dels ulls d’un jove que converteix en art cada clic de la seua càmera.
Marc s'ha imposat a quinze nominats més d'arreu del món en els Golden Lens Awards. El guardó reconeix la qualitat del seu treball en la fotografia de postboda.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
-
Mazón diu que ara mateix no es planteja canviar zones de predomini lingüístic