La Fira del Llibre de València es trasllada a la plaça de l'Ajuntament al novembre
A causa de l'excepcionalitat d'aquesta edició, les parades es muntaran en la nova ubicació, més cèntrica.
La 55a edició de la Fira del Llibre de València tindrà lloc del 13 al 22 de novembre, una data inusual per a aquest esdeveniment que estava programat inicialment entre abril i maig als jardins de Vivers, però que es va haver d'ajornar a causa de la pandèmia de Covid-19.
Ara, el Patronat de la Fundació Fira del Llibre de València ha traslladat el certamen a la plaça de l'Ajuntament de València. Una localització que, després de ser condicionada per a vianants, “permet adequar l'espai en condicions de seguretat”, han insistit des de l'organització de la fira.
Així, la 55a edició d'aquest esdeveniment se celebrarà finalment amb mesures higièniques i de distanciament i que consideren “imprescindible”, perquè ja s'ha convertit en un “referent cultural clau per a València”, han expressat.
A pesar de la complexa situació que viu el sector editorial a causa de la crisi ocasionada per la Covid-19, des de la Fundació Fira del Llibre donen un missatge d'optimisme i consideren que l'esdeveniment tindrà un efecte positiu en l'economia dels professionals de la cultura, ja que en aquesta fira participen col·lectius de diversos sectors culturals, no només el de les llibreries.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco