Elx ultima els detalls de l’últim assaig de la prova de l’Àngel
Els escolans canten per primera vegada en els aparells aeris, l'única manera de comprovar que no tenen vertigen
Elx celebra aquesta vesprada la prova de l'Àngel. Un assaig on els escolans canten per primera vegada en els aparells aeris, l'única manera de comprovar que no tenen vertigen i que poden actuar a 28 metres d'altura. Aquest matí un equip d’À Punt Notícies els ha acompanyat en una visita a la tramoia alta, on han fet la primera presa de contacte amb la magrana i la coronació del Misteri.
Els tramoistes han ajudat el xiquet que representa l'àngel a entrar dins la magrana. Aquesta vesprada baixarà cantant en la prova de l'àngel i és important que conega l'espai on actuarà, suspés a 28 metres d'alt.
L'acompanyen els menuts, que canten en l'araceli i la coronació, els altres dos aparells aeris del Misteri i els companys, que una vegada baixen al cadafal els ajudaran amb els sistemes de seguretat.
Són aparells centenaris on cada corda i cada corretja compleix un paper. Conéixer-los els dona seguretat i tranquil·litat. La prova de veus els permetrà posar en pràctica tot el que han imaginat durant la resta de l'any.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Gan Pampols: "M'hauria agradat consensuar el Pla Endavant amb el govern, però no ha sigut possible"
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065